.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین پارک ترافیکی در گیلان افتتاح شد

به مناسبت هفته حمل و نقل دومین پارک ترافیکی استان گیلان امروز طی مراسمی در شهر صومعه سرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه که در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع در شهر صومعه سرا ساخته شده دارای یک مکان سرپوشیده آموزشی و پارک ترافیکی است.

همچنین برای راه اندازی این پارک ترافیکی بیش از 500 میلیون ریال از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و شهرداری صومعه سرا هزینه شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان در این خصوص گفت: ساخت پارکهای ترافیکی نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ صحیح حمل و نقل و رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در جامعه دارد.

سیدعزیز جیفرودی افزود: این پارکها با آموزش اصول صحیح راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی می تواند نقش بسزایی در کاهش حوادث در آینده داشته باشد.

وی بیان داشت: با توجه به رشد روزافزون ترافیک، بالا بودن تعداد تصادفات، ضایعات جانی و مالی ناشی از تصادفات و میزان اثرگذاری آموزش همگانی در یادگیری رفتارهای مطلوب تاکنون دو پارک ترافیکی در استان ایجاد شده است.

مدیرکل پایانه های گیلان اهداف ایجاد این پارک را آموزش رعایت نکات ایمنی، رانندگی و ترافیکی کودکان به صورت تئوری و عملی با وسایل نقلیه متناسب عنوان کرد و یاد آور شد: امیدواریم در ارتقای سطح فرهنگ ترافیک، ایمنی و رانندگی شهرستان گام موثر و مثبتی برداشته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.